اخرین اخبار نقل انتقالات باشگاه پرسپولیس فصل 95-96

 اخبار نقل انتقالات باشگاه پرسپولیس فصل 95-96

 نقل انتقالات باشگاه پرسپولیس فصل 95-96

بازیکنان ورودی اشگاه پرسپولیس فصل 95-96

بازیکنان خروجی اشگاه پرسپولیس فصل 95-96

اخرین اخبار نقل انتقالات باشگاه پرسپولیس فصل 95-96



رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول فصل ۹۶-۹۵ را اعلام کرد.



به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، مصطفی شهبازی گفت: زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول به طور همزمان در فصل 96-95 از 25 خردادماه  آغاز می‌شود و به مدت 84 روز(12 هفته) ادامه دارد و در روز 15 شهریور 1395 به پایان می‌رسد.


شهبازی تصریح کرد: در این بازه زمانی باشگاه‌ها می‌توانند طبق آیین‌نامه  نقل و انتقالات اقدام به جذب بازیکن کنند و بازیکنان هم می‌توانند از باشگاه اولیه خود جدا شوند و به باشگاه دیگری در این مدت زمانی بروند. مدت زمان نقل وانتقالات به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.



 عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باید برای جدایی بازیکنان موثر پرسپولیس راهکار پیدا کنیم.

 محمد زادمهر، درباره احتمال جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس و حضور این بازیکن در کشورهای اروپایی با بیان مطلب فوق گفت: همه بازیکنان پرسپولیس خوب هستند ولی باید در جلسات هیات مدیره یک راهکار برای این موضوع پیدا کنیم.

وی درباره اینکه بعضی از بازیکنان شرط‌های عجیبی برای باشگاه پرسپولیس گذاشته‌اند، تاکید کرد: از این امر بی اطلاعم. روال کار در باشگاه این است که در هیات مدیره درباره کلیات صحبت می‌شود و مدیرعامل بعد از انجام کار، گزارشی را به هیات مدیره می‌دهد.

زادمهر تاکید کرد: هیات مدیره پرسپولیس اخیرا جلسه‌ای نداشته است. باید مصوبات قبل اجرا شود تا جلسه بعدی هیات مدیره را تشکیل بدهیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان درباره گمانه‌زنی‌ها از ایجاد تغییرات در باشگاه پرسپولیس هم گفت: فعلا هیچ صحبتی در این خصوص نشده است.

 به نظر می رسد کار کاوه رضایی برای حضور در یک تیم قطری نهایی شده و این بازیکن پس از فینال جام حذفی قرارداد رسمی خود را امضا خواهد کرد.

کاوه رضایی پس از درخشش در ترکیب ذوب آهن و دعوت به اردوی تیم ملی و انجام یک بازی ملی، پرسپولیس را خواهان خود می‌دید. برانکو برای جانشینی مهدی طارمی روی رضایی حساب ویژه‌ای باز کرده بود اما به نظر می‌رسد رضایی با یک تیم قطری به توافق نهایی دست یافته است.

کاوه رضایی که قراردادش با ذوب آهن، پس از پایان جام حذفی به اتمام می‌رسد به لیگ ستارگان کوچ خواهد کرد تا جدیدترین لژیونر فوتبال ایران در قطر باشد. با این تفاسیر پرسپولیس باید قید کاوه رضایی را بزند و دنبال مهاجمی دیگر باشد. مهاجمی که یا خارجی است و یا رضا قوچان نژاد که برای حضور در پرسپولیس پشت سر رضایی قرار داشت.

 هافبک تیم فوتبال نفت تهران به توافقات خوبی با باشگاه پرسپولیس رسید.

وحید امیری که از مدت ها قبل بحث حضورش در دو تیم استقلال و پرسپولیس مطرح بود امروز مذاکراتی جدی و تقریبا نهایی را با سرپرست باشگاه پرسپولیس انجام داد تا در آستانه عقد قرارداد با این تیم قرار بگیرد.

این احتمال وجود دارد که قرارداد امیری  با پرسپولیس به زودی منعقد شود.