دانلود قسمت سوم سریال پادری ماه رمضان 95,دانلود قسمت 3 سریال پادری ماه رمضان 95,دانلود قسمت 3 سریال پادری با حجم کم,دانلود قسمت 3 سریال پادری با کیفیت عالی,دانلود تیتراژ سریال پادری علی زند وکیلی,تیتراژ سریال پادری علی زند وکیلی,داستان سریال پادری ماه رمضان 95

همراه با تیتراژ برنامه پادری با صدای علی زند وکیلی

لینک دانلود اضافه شد

دانلود سریال پادری ماه رمضان 95


خلاصه داستان:سریال «پادری» که ادامه مجموعه «دودکش» است به کارگردانی محمدحسین لطیفی تولید خود را سال ۹۴ آغاز کرد و قرار بود به عنوان سریال نوروزی شبکه یک سیما روی آنتن برود. این اثر به تهیه کنندگی سید محمود رضوی تا آخرین روزهای اسفند ۹۴ در حال تولید بود و حتی سیدفضل الله شریعت پناهی سرپرست شبکه یک به همراه رحمان سیفی آزاد رییس مرکز امور نمایشی سیما از پشت صحنه آن بازدید کرده و از آن به عنوان سریال نوروزی نام بردند.


با اعلام پخش «بیمار استاندارد» محصول مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی به عنوان سریال نوروزی شبکه یک، ادامه ضبط و تصویربرداری «پادری» متوقف و بعد از آن دوباره بعد از تعطیلات نوروزی تولید آن از سر گرفته شد.


تصویربرداری این سریال که با حضور بازیگران متعددی از جمله جمشید مشایخی، هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، نگار عابدی، امیرحسین رستمی، مجید یاسر، ابراهیم آبادی، کریم قربانی، شهین تسلیمی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و زینب فلاحت همراه است نیمه دوم اردیبهشت ماه به پایان رسید.


این مجموعه که همچون «دودکش ۱» از طنازی ها و شdرینی هایی هم برخوردار است در ۲۱ قسمت هر شب به غیر از جمعه ها و شب های قدر از شبکه اول سیما پخش می شود.


داستان «پادری» همچنان که گفته شد در ادامه «دودکش» است و قصه از آنجا آغاز می شود که قالیشویی مشتاق تعطیل شده است و فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد. او با انبوهی از فرش های نشسته روبه رو است و دردسرهای جدیدی برایش رخ می دهد.


«دودکش ۱» در ماه مبارک رمضان سال ۹۲ روی آنتن رفت و سال گذشته قرار بود ادامه آن در نوروز ۹۵ پخش شود اما با یک جابجایی در سریال های نوروزی حالا قرار است از ابتدای ماه مبارک رمضان مخاطبان یک بار دیگر شاهد بازی های زوج تلویزیونی بهنام تشکر و هومن برق نورد باشند.


تیتراژ پایانی این سریال را علی زندوکیلی می خواند و هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می رود.


دانلود قسمت سوم سریال پادری ماه رمضان 95





دانلود تیتراژ سریال پادری علی زند وکیلی

 این آهنگ که برای تیتراژ پایانی سریال پادری ساخته شده است در ماه رمضان پخش خواهد شد، علی زندوکیلی خواننده پادری که پیش از این با اهنگ لالایی و پخش آن در سریال دور دست ها بسیار گل کرده بود و این آهنگ سرو صدایی به راه انداخته بود این بار آهنگ تیتراژ سریال پادری را خوانده است، در ضمن گفتنی است که بازار موزیک در سریال های ماه رمضان همیشه گرم بوده است و امسال هم چنین است، به غیر از آهنگ پادری از علی زندوکیلی، آهنگ برادر هم با صدای محمد علیزاده از سریال برادر پخش خواهد شد، علی زندوکیلی خواننده آهنگ پادری با قرار دادن فیلم کوتاهی از این قطعه در صفحه اینستاگرام شخصی خود خبر از انشتار این آهنگ داد، و در ادامه نوشت در شب های ماه رمضان این آهنگ را با هم گوش خواهیم داد، گفتنی است که این قطعه یک روز قبل از ماه رمضان پخش خواهد شد، آهنگ سریال پادری با صدای علی زندوکیلی را می توانید از انتهای همین پست بصورت مستقیم دانلود کرده و یا به محض پخش اهنگ به قسمت موزیک سایت رفته و این آهنگ را بصورت آنلاین گوش داده و با کیفیت عالی دانلود نمایید، برای دانلود دیگر آثار این خواننده می توانید به پروفایل او در سایت نبض ترانه مراجعه کنید. برای سهولت در این امر لینک را در خط بعد برای شما قرار خواهیم داد