رسوایی اخلاقی داوید ده خیا دروازبان منچستر یونایتد,فیلم غیر اخلاقی داوید ده خیا دروازبان منچستر یونایتد,رسوایی اخلاقی داوید ده خیا دروازبان اسپانیا,جزییات رسوایی اخلاقی داوید ده خیا دروازبان منچستر یونایتد,فیلم لو رفته داوید ده خیا دروازبان منچستر یونایتد,عکس های لو رفته داوید ده خیا دروازبان منچستر یونایتد,خبر رسوایی اخلاقی داوید ده خیا دروازبان منچستر یونایتد,

رسوایی اخلاقی داوید ده خیا خاوی مارتینز و اریک مونیاین

رسوایی اخلاقی داوید ده خیا دروازبان منچستر یونایتد

به گزارش سایت nemonesoal-khordad95.blog.ir در حالی که کمتر از 4 ساعت به آغاز رقابت های یورو 2016 زمان باقی مانده، خبری شوک آور اردوی تیم ملی اسپانیا را تحت الشعاع قرار داده است. عکس ها و مطلب تکمیلی در ادامه مطلب


  

منابخ مختلف خبری در اسپانیا و انگلیس در گزارش هایی ویژه خبر از پرونده غیر اخلاقی داوید دخیا، دروازه بان تیم ملی اسپانیا و منچستریونایتد، داده اند که به تازگی افشا شده است. گفته می شود این احتمال وجود دارد که طی ساعات دیگر داوید دخیا از لیست تیم ملی اسپانیا خط بخورد.

رسوایی اخلاقی داوید ده خیا دروازبان منچستر یونایتد 

پرونده رسوایی اخلاقی دخیا مربوط به سال 2012 می شود که در آن چند فوتبالیست مطرح اسپانیایی دیگر نیز از جمله ایکر مونیائین، ستاره اتلتیکو بیلبائو، شرکت داشته اند. داوید دخیا به همین منظور تا کمتر از 1 ساعت دیگر نشست خبری را با خبرنگاران ترتیب داده است. در صورت خط خوردن نام دخیا از لیست تیم ملی اسپانیا، این تیم نمی تواند جانشینی برای او وارد لیست کند.

 

این اتهام بخشی از یک پرونده گسترده تر است که با دستگیری فردی به نام ایگناسیو آینده فرناندز که در کار ساخت فیلم های غیراخلاقی بوده، به جریان افتاده است. گفته می شود این فرد ارتباط نزدیکی با دخیا و مونیاین داشته است.




رسوایی اخلاقی داوید ده خیا دروازبان منچستر یونایتد