علت حذف صدای یاس از تیتراژ فیلم بارکد

دلیل حذف صدای یاس خواننده رپ از فیلم سینمایی بارکد

علت حذف صدای یاس از تیتراژ فیلم بارکد


دلیل حذف صدای یاس خواننده زیرزمینی و رپ ایران از تیتراژ فیلم سینمایی بارکد و فرستادن دلنوشته مصطفی کیایی و بهرام رادان برای یاس که در زیر می توانید بخوانید.

مصطفی کیایی کارگردان فیلم بارکد برای دریافت مجوز اکران مجبور شد صدای یاس را از فیلمش حذف کند. یاس (یاسر بختیاری) خواننده تیتراژ فیلم بارکد می باشد که به دلیل استفاده از صدای وی, مجوز اکران این فیلم صادر نشد و در آخر با حذف صدای یاس, مجوز اکران فیلم نیز صادر شد!


دلنوشته بهرام رادان در ایسنتاگرام:

تاریخ تکرار می شود: حدود ده سال پیش جناب مهرجویى تماس گرفتند و گفتند "دارند جلوى اکران سنتورى را می گیرند." بیشتر ایرادشان روی صداى محسن چاوشی بود.

...و حالا مصطفی کیایی زنگ زد و گفت نگران اکران چهارشنبه بارکد به خاطر صدای یاس است؛ انگار تماس هایی گرفته شده بود.

تمام تلاشم این ست که بارکد به سرنوشت سنتورى مبتلا نشود. یاسر، رفیق عزیزم هم خوب می داند که براى شنیده شدن صدایش در سالن های سینما تمام سعى مان را کرده ایم و می کنیم.

به امید روزى که همه صداها شنیده شوند...

آمین.

دلیل حذف صدای یاس خواننده رپ از فیلم سینمایی بارکد

دلیل حذف صدای یاس خواننده رپ از فیلم سینمایی بارکد

دلنوشته مصطفی کیایی کارگردان فیلم “بارکد” پس از حذف صدای “یاس” از نسخه فیلم:

یاد شبهایی می افتم که با یاسر و آرمان عزیز برای موسیقی بارکد زحمت های زیادی کشیدیم. یاس پر انرژی آمده بود و رفیق ، می خواستیم خاطره خوبی را برای جوان های این سرزمین بسازیم.به نظرم یاس یکی از متعهد ترین و وطن دوست ترین خواننده هاست ، اما گویی همه چیز آنطوری که ما می خواستیم نشد.

اما خوشحالم که حداقل ده شب در ایام جشنواره صدای تو در سینماها پیچید یاس عزیز رفیق اگه صدات نیست حضورت در کنار ماست و موسیقی ات با احترام به تو تیتراژ پایان فیلممان بارکد که من ساختم با بارکد که تو ساختی به هم گره خورده و همیشه با هم است.

ببخشید که همه چیز دست من نیست.



علت حذف صدای یاس از تیتراژ فیلم بارکد