دانلود مراسم الکترونیک آرتز در E3 2016

دانلود الکترونیک آرتز در E3 2016

دانلود EA در E3 2016

دانلود تریلر Battlefield 1 در E3 2016

دانلود تریلر fifa 17 در E3 2016

دانلود مراسم الکترونیک آرتز در E3 2016



چند دقیقه پیش کنفرانس EA به پایان رسید به گزارش سایت NEMONESOAL-KHRODAD95.BLOG.IR در این مراسم بازی های بتلفیلد 1 فیفا 17 تایتانفال و مس افکت رونمایی شد که شما میتوانید تریلر های این بازی هارو از ادامه مطلب دانلود کنید

در جریان کنفرانس جذاب و محبوب الکترونیک آترز پیش از نمایشگاه E3 2016 با نام EA Play، از بازی فانتزی و قابل ستایش Fe، محصول استودیو Zoink Games رونمایی شد. برای اطلاع از جزییات خبر و آشنایی با این بازی با همراه باشید.

در جریان کنفرانس کمپانی Electronic Arts، از بازی جدید و فانتزی Fe که ساخته‌ی یک استودیوی سوئدی با نام Zoink Games است رونمایی شد. در این بازی شما در نقش یک توله شیر دوست داشتنی ظاهر خواهید شد. اساس و هسته‌ی این بازی بر اساس جستجو، یادگیری و کشف رموز و آشنایی با اکوسیستم اطراف شما در آن دنیای مرموز است. در رابطه با تاریخ انتشار و پلتفرم‌های پشتیبانی کننده‌ی این بازی هنوز چیزی منتشر نشده است.

این بازی در جریان کنفرانس EA Play و طبق رسم همیشگی این کمپانی که ابتدا به معرفی بازی‌های ساخته شده توسط توسعه دهندگان مستقل می‌پردازد، معرفی شد. هدف اصلی این حرکت که EA Originals نام دارد، معرفی و حمایت از بازی‌ها و توسعه دهندگان کوچک‌تر و کمتر شناخته شده و همچنین کمک به پیشرفت آنان در مواردی همچون توسعه، بازاریابی و انتشار محصولات آنان است. طبق گفته‌ی کمپانی Electronic Arts، تمامی سود ناشی از این حرکت به توسعه دهندگان بازی‌های معرفی شده خواهد رسید.


دانلود تریلر بازی Fe

دانلود با رزوروشن SD320p | دانلود با رزولوشن HD720p



کمپانی الکترونیک آرتس در رویداد اختصاصی خود در نمایشگاه E3 2016 اولین تریلر از گیم‌پلی بازی موردانتظار Battlefield 1  را به نمایش گذاشت. با و تماشای این تریلر همراه باشید.

بازی تیراندازی اول‌شخص Battlefield 1  از همان لحظه‌ای که رونمایی شد طرفداران زیادی پیدا کرد. از قبل معلوم بود که الکترونیک آرتز در رویداد EA Play نمایش ویژه‌ای برای این بازی تدارک دیده است. این کمپانی بالاخره اولین تریلر از گیم‌پلی این بازی را به نمایش گذاشت و علاقه‌مندان به ژانر شوتر اول‌شخص را حسابی به وجد آورد. گیم‌پلی Battlefield 1  آنطور که در این تریلر به نظر می‌رسد فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیز است. همچنین فضاسازی بازی بسیار خاص و منحصربه‌فرد به نظر می‌رسد.

همچنین استودیوی دایس، سازنده Battlefield 1 ، برخی از ویژگی‌های مهم این بازی را به شرح زیر اعلام کرده است:

آب و هوای پویا که شامل باران و مه می‌شود و صحنه‌های نبرد را بسیار طبیعی‌تر جلوه می‌دهد.

سیستم‌ تخریب‌پذیری عالی.

وسایل نقلیه جدید و متفاوت به اسم Behemoths که اندازه بزرگی دارند.

علاوه بر این اعلام شد که بتای عمومی بازی، تابستان امسال در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در پایان می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی Battlefield 1  را تماشا کنید.


دانلود با 2 کیفیت تریلر Battlefield 1

دانلود با کیفیت 360p دانلود با کیفیت HD 720p



در رویداد EA Play کمپانی الکترونیک آرتز، تریلر جدیدی از Madden NFL 17 به نمایش درآمده که گیم‌پلی این بازی را به تصویر می‌کشد؛ بازی‌ای که قرار است از لحاظ گیم‌پلی بسیار متعادل باشد. با همراه باشید.
طی رویداد EA Play که پیش از افتتاح رسمی نمایشگاه E3 2016 آغاز شد، کمپانی الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از Madden NFL 17 را با محوریت گیم‌پلی این بازی به نمایش گذاشت. این کمپانی قرار است سه حالت رقابتی جدید با نام‌های Challenger ،Premiere و EA Major را به سری NFL اضافه کند. در این میان، حالت Challenger به بازیکنان امکان می‌دهد که به‌سادگی مسابقات موردنظرشان را راه‌اندازی و میزبانی کنند. مورد بعدی، یعنی Premiere هم مستقیماً توسط الکترونیک آرتز و شرکای‌اش که در حوزه‌ی گیمینگ و غیر گیمینگ فعال هستند، میزبانی می‌شود. سومین حالت بازی هم توسط EA و در سطحی جهانی برگزار می‌شود که ظاهراً جوایز بسیار ارزنده‌ای دارد.





کمپانی الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس EA Play اولین تریلر از گیم پلی بازی FIFA 17 را منتشر کرد. با همراه باشید.
یکی از بازی‌های موردانتظار رویداد EA PLay کمپانی الکترونیک آرتز FIFA 17 بود که دقایقی پیش اولین تریلر گیم‌پلی آن منتشر شد. در این تریلر قادر هستیم تا قدرت موتور فراست‌بایت را در ارائه جلوه‌های بصری عالی و فیزیک واقع‌گرایانه بازی مشاهده کنیم که پیش‌تر ارائه چنین جزییات در موتور ایگنایت غیرممکن بود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:



هم اکنون کنفرانس الکترونیک‌آرتز در نمایشگاه E3 2016 مشغول برگزاری است و مسئولان این کمپانی از جدیدترین تریلر بازی اکشن نقش‌آفرینی Mass Effect: Andromeda ساخته‌ی استودیو بایوور رونمایی کردند. با تماشای این تریلر زیبا با همراه باشید.
جدیدترین تریلر بازی Mass Effect: Andromeda در اوایل کنفرانس الکترونیک‌آرتز در نمایشگاه E3 2016 به نمایش درآمد. این بازی که توسط استودیو بایوور مراحل ساخت را طی می‌کند، قرار است در یک چهارم اول سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم پی‌سی (ویندوز)، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. جهان این بازی که در نمایشگاه E3 سال گذشته رسما معرفی شد تا حدودی با سه گانه‌ی اولیه مشترک است و خیلی‌ها این نسخه را یک بازی استخراج شده از سه گانه‌ی اول می‌دانند تا یک نسخه‌ی چهارم و جدید.
این ویدئو نگاهی عمیق‌تر به حال و هوای Mass Effect: Andromeda ارائه می‌کند. استودیو بایوور پیش از این درباره‌ی Andromeda گفته بود که اتفاقات بازی سال‌ها پس از رخدادهای سه گانه‌ی اول روایت می‌شود. در این نسخه شاهد یک بخش آنلاین جدید و همچنین گونه‌ها و نژادهای بیگانه‌ی جدید خواهیم بود.
این را هم اضافه کنیم که باوجود اینکه کریس شلرف، نویسنده‌ی بازی Halo 4، به عنوان نویسنده‌ی ارشد به این پروژه ملحق شده بود اما اوایل سال گذشته‌ی میلادی بایوور را ترک کرد و به استودیو سازنده‌ی بازی Destiny یعنی بانجی پیوست.
در ادامه می‌توانید تریلر زیبای بازی Mass Effect: Andromeda را که در کنفرانس الکترونیک‌آرتز در نمایشگاه E3 2016 به نمایش درآمد را تماشا کنید:





در رویداد EA Play یک تریلر جدید از بازی Titanfall 2  به نمایش درآمد که در آن شاهد معرفی کمپین بخش چندنفره این بازی هستیم. با و جزییات این خبر همراه باشید.
کمپانی الکترونیک آرتز در رویداد اختصاصی خود در نمایشگاه E3 2016 با عنوان EA Play، تریلری را از بخش کمپین چندنفره بازی  Titanfall 2 منتشر کرد. این کمپانی همچنین اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.
Titanfall 2 برخلاف بازی اول این مجموعه دارای حالت تک‌نفره آفلاین نیز خواهد بود. بازیکن‌ها در این بازی شاهد ۶ تایتان جدید هستند که تمام آنها قابلیت شخصی‌سازی دارند.
در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به بخش کمپین چندنفره Titanfall 2 را تماشا کنید.