دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب دلخوشی

متن آهنگ جدید امیر عباس گلاب دلخوشی

Download New Music Amirabbas Golab Delkhoshi

ترانه : پریسا سیر | آهنگ : امین قباد | گیتار : فرشید ادهمی | ویولن : عرفان پاشا

تنظیم : معین راهبر | میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب دلخوشی


متن آهنگ جدید امیر عباس گلاب دلخوشی

بذار از نگاهت همین چند ساعت واسه من بمونه

با این چند ساعت چراغایه این خونه روشن بمونه

حالا که نمیشه تمامه تو سهم منو زندگیم شه

بذار چند ساعت نگاهم این عشقو با چشمات سهیم شه

صبورم که باشم نه طاقت ندارم نبینم تو رو

اگه سنگ بارید اگه سیل اومد تو بی من نرو

اگه خیلی سخته اگه خیلی دوره اگه حتی دیر

همین چند ساعت همین دلخوشی رو تو از من نگیر

شعر آهنگ جدید امیر عباس گلاب دلخوشی

از این سرنوشتی که بهش دچارم مگه بدترم بود

یه مشت خوابه بد شد همه رویاهایی که تویه سرم بود

تو رو اینجوری کم همون آرزو بود که هیچوقت نکردم

ببین ترسه دوریت با من کاری کرده که راضی به دردم

صبورم که باشم نه طاقت ندارم نبینم تو رو

اگه سنگ بارید اگه سیل اومد تو بی من نرو

اگه خیلی سخته اگه خیلی دوره اگه حتی دیر

همین چند ساعت همین دلخوشی رو تو از من نگیر

صبورم که باشم نه طاقت ندارم نبینم تو رو

اگه سنگ بارید اگه سیل اومد تو بی من نرو



دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب دلخوشی




New Song Lyrics Amir Abbas Rose cheer

Let the eyes a few hours for me to stay

However, a few hours Chraghayh this home stay clear

Now that does not entirely make you share my menu

Let's look at a few hours'll share this love with your eyes

I'm not bear to be hard to not see you

If it rained stones flood came, if you do not go without me

If so hard! Even if much of late

Just a few hours from me so happy when you do not

Amir Abbas song lyrics New Rose delight

This is the fate that was worse than I do Dcharm

All the dreams that I was're a bunch of bad bedroom

I just wish it was a little like you never

See Dorrit afraid that satisfied me something useful

I'm not bear to be hard to not see you

If it rained stones flood came, if you do not go without me

If so hard! Even if much of late

Just a few hours from me so happy when you do not

I'm not bear to be hard to not see you

If it rained stones flood came, if you do not go without me

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب دلخوشی