عکس های قسمت پایانی فصل 6 سریال Game of Thrones

عکس های قسمت آخر فصل 6 سریال Game of Thrones

قسمت پایانی فصل 6 سریال Game of Thrones

عکس های قسمت پایانی فصل 6 سریال Game of Thrones


تنها یک قسمت تا پایان فصل ۶  سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بیشترباقی نمانده است، حال شبکه HBO تصاویری از قسمت پایانی فصل ششم این سریال منتشر کرده است. 

به نحوی، همه ما درحال حاضر منتظر پایان فصل ۶ سریال بازی تاج و تخت هستیم. قسمت دهم و پایانی فصل ۶ این سریال یکشنبه آینده پخش خواهد شد و HBO تصاویری که نشان دهنده اتفاقاتی که درقسمت آخر رخ خواهد داد را منتشر کرده است.

هشدار: ادامه این متن ممکن است اتفاقات و داستان قسمت پایانی فصل ۶ سریال بازی تاج و تخت را برای شما فاش کند.

تصاویر جدید منتشر شده اطلاعات چندان زیادی از داستان قسمت پایانی را برای فاش نمی‌کند. در برخی از این تصاویر منتشر شده شاهد رفتن و صحبت جیمی با والدر فری هستیم، در تصاویر دیگر تیریون و دنریس را درحال صحبت کردن مشاهده می‌کنیم، سر داووس را مشاهده می‌کنیم که به دنبال گرفتن توضیح در مورد مرگ یکی از شخصیت‌ها در قسمت‌های گذشته است و در نهایت شاهد بازگشت برن به سریال هستیم. ولی شاید مهم‌ترین قسمت این تصاویر، تصویر گنجشک اعظم و لوراس تایرل باشد، که ظاهرا محل محاکمه لوراس تایرل در طول قسمت ۱۰ خواهد بود. اگر سرسی هم این کار را انجام دهد، در نهایت می‌تواند به امید لحظه‌ی آخر برای نظریه Cleganebowl پایان دهد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

HBO


Isaac Hempstead Wright as Bran Stark


HBO



عکس های قسمت پایانی فصل 6 سریال Game of Thrones