دانلود جشن قهرمانی رئال مادرید فینال جام باشگاه های اروپا 8 خرداد

دانلود جشن قهرمانی رئال مادرید بدون سانسور فینال جام باشگاه های اروپا 8 خرداد

جشن قهرمانی رئال مادرید فینال جام باشگاه های اروپا 8 خرداد

قهرمانی رئال مادرید فینال جام باشگاه های اروپا 8 خرداد





دانلود جشن قهرمانی رئال مادرید بدون سانسور فینال جام باشگاه های اروپا 8 خرداد



دانلود مراسم اهدای جام قهرمانی رئال مادرید  8 خرداد




رئال مادرید با پیروزی 5-3 در ضربات پنالتی مقابل اتلتیکو، بار دیگر قهرمان رقابت های چمپیونزلیگ شد.
رئال 1(5)-(3)1 اتلتیکو: اوندسیما روی دست زیزو
 در این دیدار دو تیم در وقت های قانونی و اضافه به تساوی 1-1 رسیدند اما در ضریات پنالتی در نهایت این رئال بود که توانست به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.


رئال مادرید امشب با برتری در ضربات پنالتی بر اتلتیکو توانست برای یازدهمین بار قهرمان اروپا شود. کهکشانی ها حالا دست نیافتنی تر از همیشه به نظر می رسند. لحظه بالا رفتن جام روی دستان راموس، رویایی بود که برای هواداران رئال به حقیقت پیوست.


 

 



رونالدو پس از جشن قهرمانی رئال در محاصره خبرنگاران گفت:" بسیار خوشحالم. امروز روز بسیار مهمی است و ما موفق به کسب قهرمانی چمپیونزلیگ شدیم. این پیروزی را به هواداران که در این بازی از ما به خوبی حمایت کردند و نیز به خانواده ام تقدیم می کنم."

 

 

پنالتی:" وقتی پشت توپ قرار گرفتم مطمئن بودم که گل خواهد شد و خوشحالم که توانستم گل قهرمانی را بزنم."

 

توپ طلا:" به توپ طلا وسواس ندارم ولی من تنها بازیکن تاریخ هستم که در 7 فصل پیاپی بیش از 50 گل زده و شایستگی لازم برای گرفتن توپ طلا را دارم."

 

زیدان:" کاری که او انجام داد فوق العاده بود و بخاطرش بسیار خوشحالم. او شخصیت بسیار بزرگی است. به او گفتم که مرا پنالتی زن پنجم بگذارد. قول دادم که آن را گل کنم و به وعده ام نیز عمل کردم."


هواداران رئال پس از قهرمانی تیمشان در چمپیونزلیگ، به سمت میدان سیبلس مادرید هجوم بردند. لحظه به لحظه بر تعداد رئالی ها افزوده می شود و آنها تا رسیدن قهرمانانشان، به جشن و پایکوبی خواهند پرداخت.