دانلود قسمت هفتم ماه عسل 95 با حضور دکتر صارمی

دانلود قسمت هفتم ماه عسل 95

دانلود قسمت 7 ماه عسل 95

دانلود قسمت 7 ماه عسل 95 23 خرداد 95

دانلود قسمت 7 ماه عسل 95 23 خرداد

دانلود قسمت امشب ماه عسل 95

دانلود قسمت هفتم ماه عسل 95 با حضور دکتر صارمی


به گزارش سایت nemonesoal-khordad95.blog.ir برنامه ماه عسل که هر ساله از شبکه 3 سیما پخش میشود امسال هم مهمان خانه های ایرانی ها است عکس های قسمت هفتم با حضور  دکتر صارمی که در مورد نجات یک زن باردار در یک صحبت میکند دانلود و صحبت ها مهمان ها در ادامه مطلب


توضیحات:

شبکه سه سیما همانند سال‌های گذشته خود با برنامه «ماه عسل  احسان علیخانی لحظات نزدیک به اذان مردم را افطار می‌کند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است و مهمانان این برنامه می‌تواند از هر قشری باشند. این برنامه زیبا که قلب میلیون ها ایرانی را با خود همراه میکند با دعوت از مهمان هایی که داسنان عجیبی در زندگی خود داشته اند باعث بیداری بسیاری از مردم میشوند این برنامه که هر ساله با مجری گری اخسان علیخانی مجری نوانمند شبکه 3 برگزار میشود در ماه رمضان 95 هم مهمان همه ایرانی ها است این برنامه که امسال با تیتراژ محسن یگانه و مهدی یراحی شروع شده است


دانلود قسمت هفتم ماه عسل  95 با حضور دکتر صارمی




با کیفیت عالی



در ادامه او گفت دکتر میگوید یک شب زمستانی زندگی من تغییر کرد ، کسانی آمدند دنبال من و خواستند که من را ببرند تا یک زن را در زمان زایمانش نجات بدهم. پدرم اولش ممانعت کرد و گفت که خواب است اما من بیدار شدم و خودم دنبال این خانواده رفتم از طریق گرفتم رد پایشان....

وقتی رسیدم آنجا زن خونریزی کرده بود و اگر دیر رسیده بودم دیگر زنده نمی ماند. 

در آنجا وقتی آن زن از مرگ نجات پیدا کرد عظمت خلقت را دیدم. اینکه میتوانم در حیات و ممات بیماری تأثیرگذار باشم.

احسان علیخانی میگوید: دکتر شما یک جمله بزرگ دارید و به هیچ کسی نمیگویید که نازاست. دکتر صارمی در پاسخ میگوید: من کی هستم که بخواهم کسی را امیدوار یا ناامید کنم. من برای وصل کردن آمدم، نه برای فصل کردن! اگر کسی نمیخواهد به خاطر پزشکی وارد عرضه شود و دغدغه پول دارد برود کنار، اگر پزشکی برای پول وارد کار میشود مردم او را نمی پذیرند.

دانلود قسمت هفتم ماه عسل 95 با حضور دکتر صارمی


دانلود قسمت هفتم ماه عسل  95 با حضور دکتر صارمی به زودی



دانلود قسمت هفتم ماه عسل 95 با حضور دکتر صارمی