دانلود قسمت سوم ماه عسل 95 با حضور ارزو افشار

دانلود قسمت سوم ماه عسل 95

Download episode 3 hooney moon with arezo afshar

دانلود قسمت سوم ماه عسل ویژه رمضان 95

دانلود قسمت 3 ماه عسل 95 با حضور ارزو افشار

دانلود قسمت 3 ماه عسل 95 مهمان ارزو افشار

 ارزو افشار مهمان قسمت سوم ماه عسل 95

صحبت های ارزو افشار در ماه عسل 95

قسمت سوم اضافه شد

دانلود قسمت سوم ماه عسل 95 با حضور ارزو افشار


دانلود قسمت سوم ماه عسل 95 با حضور ارزو افشار


به گزارش سایت nemonesoal-khordad95.blog.ir برنامه ماه عسل که هر ساله از شبکه 3 سیما پخش میشود امسال هم مهمان خانه های ایرانی ها است

این برنامه که با مجری توانمند کشور احسان علیخانی پخش میشود هرساله توانسته رکورد های زیاد پخش را در سیما بزند و تمامی قشر های جامعه از جوان تا پیر را مشغول خود کند


قسمت سوم در ادامه مطلب

در قسمت سوم ماه عسل سال 1395 که از ساعت 19:30 دقیقه پخش شده است شاهد حضور ارزو افشار بازیگر ایرانی بودیم




و سایت ما بعد از اتمام این قسمت لینک دانلود قسمت سوم  را برای شما کاربران عزیز سایت قرار خواهد داد لطفا صبور باشید



دانلود قسمت سوم ماه عسل 95 با حضور ارزو افشار

لینک اپلودبوی

حجم:279 MB



صحبت های ارزو افشار در ابتدای صحبت هایش درباره دلیل آمدنش به برنامه و طرح قصه اش برای اولین بار در این برنامه گفت: ماه عسل اولین انتخاب من برای حرف زدن بود. خیلی ها خواستند که با من در این باره حرف بزنند اما من ترجیح دادم که این قصه اولین بار در ماه عسل مطرح بشود.

او ادامه داد: بچه ای که انتخاب کردم، اول عشق من شد بعد انتخاب من. أیده آلِ من این بود که ازدواج کنم و بعد بچه دار بشوم، اما موقعیتش پیش نیامد.

علیخانی از افشار پرسید که آیا شما هم مانند برخی به ازدواج گارد داشتید یا واقعا فرصتش پیش نیامد که افشار در پاسخ گفت: نه به هیچ عنوان؛ من هیچ گاردی به ازدواج نداشتم. به نظر من خانواده بهترین و مهم ترین رکن است و باید برای تشکیل آن خیلی فکر کرد.



آرزو افشار در ادامه روایت قصه اش گفت: در وهله اول وقتی برای سرپرستی پارمیدا میرفتم مدام أز من میپرسیدند که چرا ازدواج نکردی و اینقدر به این سوْال جواب داده بودم که خسته شدم. بعد از آن میپرسیدند که درباره کودک به شناخت رسیدی یا نه و تقریبا به مدت سه ماه مشاوره میشدم. خیلی بیشتر از زوجین این اتفاق برای من افتاد.

احسان علیخانی درباره سختی های اجازه سرپرستی به مراجعه کنندگان گفت: قطعا قانون گذار برای این تصمیم بزرگ سخت گیری دارد چرا که درصد خطا برای این ماجرا در نظر دارد اما باید بپذیریم که ممکن است اگر کمی سهولت در این ارتباط دزنظر گرفته شود اتفاق بهتری بیفتد. 

افشار بعد از این جمله درباره پررمز و راز ترین قسمت زندگی اش صحبت میکند و روبروی دوربین اعتراف میکند که خودش هم از بچه های شیرخوارگاه آمنه بوده و تحت سرپرستی قرار گرفته است. 

او ادامه داد: من در بیست و چندسالگی متوجه این موضوع شدم و پنج سال از زندگی افتادم. دچارِ بحران هویت شدم. پنج سال نتوانستم خودم را پیدا کنم و هیچ کاری نمیتوانستم انجام بدهم. شما گفتید بیشتر درگیر تدریس بودید تا بازیگری اما واقعیتش این است که من بیشتر درگیر بازی بودم اما فهمیدم این قصه من را از زندگی عقب انداخت.

عکس های قسمت سوم ماه عسل 95

عکس های قسمت سوم ماه عسل 95


عکس های قسمت سوم ماه عسل 95



عکس های قسمت سوم ماه عسل 95


عکس های قسمت سوم ماه عسل 95


عکس های قسمت سوم ماه عسل 95



عکس های قسمت سوم ماه عسل 95





دانلود قسمت سوم ماه عسل 95 با حضور ارزو افشار



دانلود قسمت سوم ماه عسل 95 با حضور ارزو افشار,دانلود قسمت سوم ماه عسل 95,دانلود قسمت سوم ماه عسل ویژه رمضان 95,دانلود قسمت 3 ماه عسل 95 با حضور ارزو افشار,دانلود قسمت 3 ماه عسل 95 مهمان ارزو افشار, ارزو افشار مهمان قسمت سوم ماه عسل 95,صحبت های ارزو افشار در ماه عسل 95