آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر ایران 95-96

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر 95-96

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر خرداد 95

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر 20 خرداد 95

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس لیگ برتر خرداد 95

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال لیگ برتر خرداد 95

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر ایران 95-96


در ادامه مطلب اخرین نقل انتقلات رو میبینید

آخرین اخبار نقل و انتقالات فصل لیگ برتر 95-96

آخرین اخبار نقل و انتقالات فصل لیگ برتر 95-96


آخرین اخبار نقل و انتقالات فصل لیگ برتر 95-96


اخرین اخبار تکیلی در پایین


سیدجلال حسینى دقایقى پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با مسوولان این تیم آغاز کرد و بعد توافق قراردادش را به امضا رساند.

سیدجلال حسینى پرسپولیسى شد

 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع ملى پوش ایران که از مدت ها قبل شایعه حضورش در این تیم شنیده مى شد ظهر امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با مسوولان این تیم، قرارداد یکساله خود را با سرخپوشان به امضا رساند تا بار دیگر و بعد از دو فصل دورى از این تیم سرخپوش شود.


حسینى در زمان حضورش در جمع پرسپولیسى ها و در لیگ سیزدهم موفق شده بود عنوان برترین خط دفاعى را از آن خود کند.


پرسپولیس در حال حاضر سیدجلال حسینى، علیرضا بیرانوند، ساسان انصارى و علوان زاده را در نقل و انتقالات جذب کرده است.




 مهدی کیانی عصر امروز به دیدار مصطفی آجورلو رفت و قرارداد خود را به مدت یکسال دیگر تمدید کرد.


کیانی پیش از این برای تمدید قرارداد با مدیران تراکتورسازی توافق کرده بود و دقایقی پیش قراردادش را امضا کرد.



با اشاره به خبر رضایت باشگاه راه‌آهن برای انتقال مهرداد محمدی به تیم پرسپولیس اظهار کرد: تا این لحظه اتفاق خاصی نیفتاده است مگر اینکه آقای کیانیان مالک باشگاه شخصا این تصمیم را گرفته باشد ولی مطمئن باشید اگر رسما این کار یا دیگر اقدامات انجام شود از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی خواهد  شد.

او ادامه داد: صحبت‌ها و مذاکراتمان با باشگاه پرسپولیس پیش رفته ولی در واقع هنوز اتفاقی نیفتاده است. باشگاه استقلال نیز از طریق رابط‌هایشان صحبت‌هایی کردند ولی پیشنهاد پرسپولیس جدی‌تر است. البته مهرداد از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارد ولی در مجموع باید شرایط را بسنجیم.

رمضانی در پاسخ به این سوال که علاقه مهرداد محمدی به پرسپولیس موجب انتقال او به این تیم خواهد شد یا خیر، گفت: نظر خودِ مهرداد نیز برای ما اهمیت دارد ولی باشگاه پیشرفت او را در نظر می‌گیرد تا با انتقالش موافقت کند. باید بهترین تصمیم برای آینده او گرفته شود.

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن خاطرنشان کرد: شاید تا فردا تکلیف این قضیه روشن شود؛ جمع‌بندی و تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام می‌دهیم و فکر می‌کنم تا فردا یا نهایتا پس فردا نظر نهایی ما اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است، پیمان کیانیان مالک باشگاه راه‌آهن یزدان نیز در گفت‌وگو با "ورزش سه" عنوان کرد در مورد وضعیت انتقال مهرداد محمدی با رمضانی سرپرست تیم صحبت شود.


،میلاد زکی پور 21 ساله که در پست دفاع چپ بازی می کند امشب با عقد قراردادی ٣ ساله در دفتر علیرضا منصوریان رسما به استقلال پیوست.


این بازیکن سابقه بازی در تیم های شموشک نوشهر و داماش تهران را دارد و رقابتش با امید نورافکن ١٨ ساله در پست دفاع چپ می تواند یک چالش جذاب برای منصوریان جوان باشد.

 

این بازیکن سابقه ١٠٧ دقیقه بازی در لیگ برتر فصل گذشته را دارد و البته یک کارت زرد هم دریافت کرده است.





آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر ایران 95-96