دانلود آهنگ محسن یگانه هرچی تو بخوای|تیتراژ ابتدایی ماه عسل 95

دانلود آهنگ محسن یگانه هرچی تو بخوای

دانلود آهنگ محسن یگانه تیتراژ ابتدایی ماه عسل 95

دانلود آهنگ محسن یگانه هرچی تو بخوای ماه عسل 95

دانلود آهنگ محسن یگانه ماه عسل 95  هرچی تو بخوای

لینک های نسخه 128 و 320 اضافه شد

متن اهنگ و کاور اضافه شد

همکاران این اهنگ با محسن یگانه: روزبه بمانی ، مهیار رضوان و آرش پاکزاد

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی ماه عسل 95 با صدای محسن یگانه



دانلود آهنگ محسن یگانه هرچی تو بخوای|تیتراژ ابتدایی ماه عسل 95

محسن یگانه ک بعد از سال های زیاد دوباره به عنوان خواننده تیتراژ ماه عسل 95 در امد اوکه در اخرین بار با آهنگ منو درگیر خودت کن قلب میلیون ها ایرانی را در ماه عسل برد امسال دوباره با اهنگ هرچی تو بخوای مهمان سفره های ایرانی ها در ماه عسل 95 خواهد بود این اهنگ زیبا را ساعت 19:00 میتوانید از سایت 

nemonesoal-khordad95.blog.ir دانلود فرمایید لطفا صبور باشید ساعت 19:00 آهنگ حتما قرار خواهد گرفت

دانلود این اهنگ در ادامه مطلب

دانلود آهنگ محسن یگانه هرچی تو بخوای تیتراژ ماه عسل 95

دانلود اهنک هرچی تو بخوای محسن یگانه با کیفیت 128
عنوان: دانلود آهنگ محسن یگانه هرچی تو بخوای 128 لینک مستقیم
حجم: 3.34 مگابایت
توضیحات: دانلود اهنک هرچی تو بخوای محسن یگانه با کیفیت 128



دانلود آهنگ محسن یگانه هرچی تو بخوای تیتراژ ماه عسل 95

دانلود اهنک هرچی تو بخوای محسن یگانه با کیفیت 320
عنوان: دانلود آهنگ محسن یگانه هرچی تو بخوای 320 لینک مستقیم
حجم: 8.34 مگابایت
توضیحات: دانلود اهنک هرچی تو بخوای محسن یگانه با کیفیت 320





متن اهنگ هرچی تو بخوای محسن یگانه تیتراژ ماه عسل 95

تبتو از لحظه های من نگیر

این همون داغی که میپرستمت

وقتی که دستاتو میگیرم ببین

اختیار کل دنیا دستمه

من که یه عمره پر از بغضم ببین

واسه لبخند تو چه میکنم

زندگی دلیل بغض من نبود

تو نمیخندی تو نمیخندی که گریه میکنم

دیگه بعد از این سمت من بیا

هر چی تو بگی هر چی تو بخوای

خودتو پایین میاری پای من

که تورو پیدا کنم فقط همین

چیزی جز افتادن ز چشمای تو

منو از بالا نمیزنه زمین

از خودم خیلی خجالت میکشیم

وقتی حتی از منم دلت پره

وقتی حالتو عوض نمیکنم

بودن منبه چه دردی میخوری

تب تو از لحظه های من نگیر

دیگه بعد از این سمت من بیا

هر چی تو بگی هر چی تو بخوای

دیگه بعد از این من سیمت من بیا

هر چی تو بگی هر چی تو بخوای



کاور رسمی آهنگ

دانلود آهنگ محسن یگانه هرچی تو بخوای|تیتراژ ابتدایی ماه عسل 95




دانلود آهنگ محسن یگانه هرچی تو بخوای|تیتراژ ابتدایی ماه عسل 95,دانلود آهنگ محسن یگانه هرچی تو بخوای,دانلود آهنگ محسن یگانه تیتراژ ابتدایی ماه عسل 95,دانلود آهنگ محسن یگانه هرچی تو بخوای ماه عسل 95,دانلود آهنگ محسن یگانه ماه عسل 95  هرچی تو بخوای